Thursday, July 31, 2008

tv hempat III

Cerita Kawan.


Luahan seorang gadis yg ingin menceritakan tentang kawan.



Di mana kalian masa cuti sem?






Aku bersama teman lamaku






Sebab aku rasakan cuti sem






Seharusnya menghabiskan bersama teman2ku..

Ada orang katakanrara,mane kau pergi,menghilang je






Aku katakan “oh,tidak pergi mane2 busy sket.”






Sejujurnya aku ini bencikan dunia yang baru kurasakan


Sejujurnya aku rasakan dunia baru ini penuh
manusia plastik saja
Kawan-kawan sana kata:“Hey rara,sombong gile kau skang...,Lupa kawan!”







Aku katakan:“busy hangout ngn kwn lama,salahkah?"





Semua tak faham ngn aku
salahkah aku menghabiskan dgn kawan2..
mmg la aku jarang contact rakan college ku..
sebab bagi aku,bia la cuti ni aku habiskan masa dengan rakan2 lama ku..


Menyampah bila dgr cerita sana sini..
tapi aku buat bodoh saja..
disini,aku menghabiskan mase sepenuhnya
dengan rakan-rakanku..



Kalian semua!!

Berapa orang yang kau boleh bilang menjadi kawan, kawan?









Berapa orang yang boleh bersama-sama, teman?

Berapa orang yang kau rasakan memang sebenarnya kawan dalam jiwa?

Sebab sebenarnya berapa orang aja yg kita betul-betul kenal
Yang tahu apa makanan kegemaran
Yang tahu apa yang kau rasakan


Yang boleh tahu kau sedang menangis ketika kau sedang tersenyum




Berapa orang yang hilang bila kau katakan kawan, kawan?
Berapa orang yang kau boleh katakan teman?


Semuanya ketika ada duit saja
Ketika ada rumah, ketika ada segalanya

Hey kawan-kawan, berhati-hatilah!! Kerana orang-orang
itu semuanya hanya mengambil
kesempatan Mengambil keuntungan.










Di waktu engkau senang
Di waktu engkau terbilang
Di waktu engkau rasa suka
Di waktu duka tiada.
Hey kawan-kawan berhati-hatilah
Dunia penuh dengan, penuh denganPenuh dengan sampah Penuh dengan sampah.
Cubalah kau bersusah
Yang siapa meninggal bersama kamu itu kawan
Yang sudah pergi, bukanYang tinggal itu kawanYang pergi itu bukan
Yang tinggal itu kawanYang pergi itu bukanYang tinggal itu kawanYang pergi itu bukanYang tinggal itu kawanYang pergi itu bukanBerhati-hatilahBerhati-hatilahBerhati-hatilahBerhati-hatilah kawan-kawan.





mmg susah nak cari kawan...
yg betol sekepala ngn kita..

tp aku rase aku bersyukur kerana
mmpunyai rakan seperti mereka..
aku sayang mereka
aku hargai persahabatan kita

kawan sampai mati
itu SATU janji!!



p/s : yuyu,afiq,sarah

AKU JUGAK SAYANG SAMA kau baa..:D:D

No comments: