Thursday, July 31, 2008

miss but confius.


Tajuk : Rindu tapi keliru

Guitar by : rawksteng.dayus
composer by : retorika.ladyserialkiller


(zaty part)

Terbayang ternampak imaginasi
Tapi aku luputkan wajahmu terus
Serakah menerjah ,tidak terendah
Serba salah dipadam kabus


kenangan kita dahuluku masih terkenang kembalicinta kita dahulumasih tersemat di dalam hati ku
oh sayang…..ada kala nya ku menyanyangi muada kala nya ku membenci dirimuaku hanya ingin memelukmu
aku hanya mahu engkau disisiku kembali,kasih..

Chorus:
(rara part)
bila terasa rinduku menatap wajahmubila terasa cintaku sebut nama mu kerap.mengapa perpisahan berlaku di antara kita aku masih mengharap
pada yang tiada..
sedangkan kamu menadah kasih
yang lain..


Oh tuhan…
Bantulah aku lupakanmu
Jiwaku semakin keliru..
Aku tidak mengerti apa yang aku mahu..

No comments: