Thursday, August 7, 2008

Ceritera Rawksteng di Cherating

-The Cherating-

ZATY!RARA!AMAD!AFIQ!
am kat cheratingg!!
best gila tgk laut!am sgt2 suka laut!
LAUT!AKU SAYANG KAU!KAu DGR TAK!?
(engkorang!bila kita mahu travel bersama²?!haha.xp)
-The Pantai Cherating-
sementelah penat berjalan..akhirnya sampai juga!
lalu ku mencium pasir² disana!wakaka.;p
fuhh.sumpah fenat gila perjalanan neh.
tapi berbaloi juga kot sbb byk ragam
dan karenah manusia dpt dilihat! hahaha.







-The Buritan Bersama-

"Get ready dudes!masa utk telan air masin!
hahaha.ehhhh!chop!
amek gambar dulu!haha!bahek!
cisdel kaw!apsal gamba aku separuh?!
ehh.kaw neh.da bagi jagung mahu popcorn plak.
elehh...bia ah!hoyt!cpat² tggal 5 saat neh.kang gambar tak jadi!cpat²!.alamakk..kantoi la.haha"
-dialog kami yg tak berguna:-hahaha-
hmm,zatyy ckp gambarajah daku neh mcm pmpn.
haha.zatyy..!tgk pix neh pakai spec takkk??
hahahaha.xP senget zaty neh!aha.<33
-The Kesakitan terjadi-

selepas berposer² dihadapan kamera.
kami membuat keputusan utk mandi di laut yg tepi2nya ada batu
diwaktu air laut sedang pasang.
hmm...
camni ceritera dia..pada masa yg lalu terdapat sekumpulan memerang sedang memerangi keganasan.
ehh!kaw!neh da lari citer!
hahaaha.
alamak bro.sory ah.saje jer!hahhaha.
okeh².series ok.
hurmm.part neh aku benci gilak.
haha.diatas batu aku melompat seperti jet li sedang bergusti dgn
bruce lee lalu tersalah landing diatas batu karang yg tajam seperti
duri dlm rembau lalu aku berteriak seperti katak hilang kakak.
ahahaha.saket gila beb.sungguh dlm lukanya itu!
then dari tengah laut itu aku dgn kerol nak berenang ke pantai laut.
hahaha.skali laen da yg terjadi.kerol lemas!cuz dia panic at the disco!
aku pun tlg lah.haa.skali² aku dia tenggelamkn.aku pn lemas jugalahsiblak kaw kerol!huehh!!haha.seb baek ada jawa hardcore PIAN nama nya diberi.
hero kami pada masa itu.hahaha.lepas tu dia kene buli dgn kami balik.
wakaka.sry bro!xD


-The penutupan-

haaa.disini pakcik nak ckp..ceritera neh da abes.

pokcik taktau nak tuleh apo dah.ahaha.

zaty!rara!amat!afiq!

aku rindu korang!aku syg korang jugak!

haha!xoxoOXOXO!


No comments: